Eindelijk op bestemming - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeannette Dijkstra - WaarBenJij.nu Eindelijk op bestemming - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeannette Dijkstra - WaarBenJij.nu

Eindelijk op bestemming

Door: jeannettedijkstra

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

19 Oktober 2010 | Thailand, Bangkok

Na gister ontzettend vroeg vertrokken te zijn ben ik nu eindelijk in Bangkok. Heb de eerste de beste kamer genomen want ben bek af. hele nacht in Dubai op het vliegveld gezeten waar ik niet kon slapen. De vliegtuigen waren gelukkig wel lekker luxe. Heerlijk eten en een eigen tv waar je zelf uit 140 film kon kiezen..
Zit nu bij Koh san road (volgens mij schrijf je het anders) om je ogen uit te kijken zo anders allerlei mensen op straat, tientallen etenskraampjes waar ze gewoon op straat eten klaar maken..
Nu straks eerst maar naar bed kom hier na het bezoek aan de eilanden wel weer.(Het is hier 22:20 alweer)
Morgen met de bus/boot naar Koh phahnan, daar tref ik 3 andere nederlandse meiden, heb er nu al zin in!

• 19 Oktober 2010 - 20:39

Evert En Margriet:

Mooi dat je goed bent aangekomen, kan we voorstellen dat je moet bent. geniet er maar van.
    groetjes Heit en Mem

• 19 Oktober 2010 - 21:14

Yvonne:

maar weer een berichtje van mij... ben benieuwd of je ook allemaal verschillend eten gaat uit proberen. Toen ik Richard vertelde over de eetkraampjes, werden zijn ogen groter en spitsten zijn oren (net een hond)ha, ha. Veel plezier met de andere meiden.

• 20 Oktober 2010 - 06:03

Jeannette Dijkstra:

Heerlijk het klokje rondgeslapen. airco deed het boven verwachting goed en de muziek van hiernaast ben ik dwars doorheen geslapen.
    Al die etenstalletjes/bakfietsen etc trok mij nog niet echt hoor Yvonne. het rook ook overal naar eten. alleen dat rauwe vlees ligt allemaal onbedekt op die kar terwijl het 30 graden is.. Denk niet dat de smaakpolitie hier langs hoeft te komen :-P

• 20 Oktober 2010 - 06:05

Britt :

Jeeeej je bent veilig aangekomen! :-) Veel plezier op de eilanden!
    Liefs!

• 20 Oktober 2010 - 12:25

Gina:

De regen en hagel valt hier uit de lucht en het is echt herfst weer... Jij zit daar goed en dat verhaal over al die eettentjes klinkt er lekker..euh..leuk.
    Fijn dat je er bent... Nu kan het echt beginnen!!

Veel plezier met de nederlandse meiden. Leuk even ervaringen uitwisselen...

Groetjes & Take care!!

• 20 Oktober 2010 - 18:57

Sander En Marielle:

Dat je niet omvalt met zo'n backpack!
    Lekker temperatuurtje daar zo te zien. Veel plezier en geniet van de feesten en van alles wat je nog meer gaat doen.

X

• 20 Oktober 2010 - 20:46

Evert:

Hoe is het met het weer daar? ze voorspellen morgen in bangkok wateroverlast.