Time flies.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeannette Dijkstra - WaarBenJij.nu Time flies.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeannette Dijkstra - WaarBenJij.nu

Time flies..

Door: jeannette dijkstra

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

26 November 2010 | Thailand, Bangkok

Daar zit je dan op een terrasje in Bangkok om half7 ´s ochtends.. (inmiddels bijna 9 uur)
Vannacht de de bus van Chiang mai naar Bangkok genomen en vanavond 21uur (thaise tijd, 15uur NL dus) vlieg ik weer naar huis.. :(
Had al 10 dagen niet geschreven zag ik, dus doe een superkorte samenvatting voor ik het echte verslag schrijf.
Heb olifant gereden en gezwommen met ze in Pai, gereden op een scooter die een motor bleek te zijn, 2 dagen op trekking geweest met 3 hele leuke meiden en een rare gids, Loi Krathong gevierd in Chiang mai, Panda´s gezien in Chiang mai zoo, ritje in een ambulance gemaakt (niet voor mijzelf) Tijgers geknuffeld en 120m hoog over/door jungle geroetst aan ziplines en 4x een abseil gemaakt, tussen de 10 en 40 meter hoog. Kortom genoeg beleefd afgelopen week!
Nu eerst tijd om nog eens opnieuw te proberen een kamer te krijgen voor de dag zodat ik niet met mijn tas hoef te zeulen en nog even kan douchen voor vertrek.
En dan natuurlijk nog even shoppen!!! Jeeeeej! :D

En dan zaterdag 19 uur kom ik weer aan in Assen en begint het normale leven weer..
Allemaal duimen op warm weer in Nederland aub want ik heb geen warme kleding mee.. (miss daar ook maar even voor shoppen dan..)
Tot binnenkort!


  • 26 November 2010 - 05:05

    Marjanne:

    serieus... het sneeuwt hier bet erg! :o

  • 26 November 2010 - 08:34

    Wibby:

    Nou ik zou maar een dikke trui(als ze die hebben????) kopen want het vriest hier.
    Een hele goeie reis Jeannette!!!!
    Groetjes Wibby

  • 26 November 2010 - 09:24

    Gina:

    Hoi...
    Wat heb jij een wereld trip gemaakt!
    SUPER!! en wat is de tijd gevlogen... morgen ben je alweer in het koude nederland.
    Omschakelen!!
    Hoop je snel te zien.

    Tuut.

  • 26 November 2010 - 11:01

    Yvonne:

    He Jeannette.
    Wat heb je weer wat beleefd!
    Toen ik vanmorgen hier de gordijnen open deed, was het wit van de sneeuw! Ongelovelijk he, wat een verschil met daar. Shopse nog even. Tot binnenkort... Groeten Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Recente Reisverslagen:

31 December 2010

beetje verlaat het laatste reisverslag!

26 November 2010

Time flies..

16 November 2010

1 week, 4 bestemmingen

10 November 2010

Jojanneke in Bangkok

02 November 2010

terug in bangkok
Jeannette

Actief sinds 20 Sept. 2010
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 14662

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2010 - 27 November 2010

Thailand

Landen bezocht: