Aftellen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jeannette Dijkstra - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jeannette Dijkstra - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: jeannettedijkstra

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

05 Oktober 2010 | Nederland, Groningen

Het aftellen is begonnen.. Nog 13 dagen tot ik naar Thailand ga.. Het wordt nu toch echt wel spannend.
Vandaag ben ik naar Amsterdam geweest om bij de Thaise consulaat een visum aan te vragen. Donderdag kan ik mijn paspoort weer ophalen
met de stempel erin :)

Maandag 18 oktober zal ik dus vanaf vliegveld Dusseldorf richting Bangkok vertrekken. Daar zal ik 19 okt eind van de middag aankomen. Dan blijf ik de eerste nacht in Bangkok om vervolgens door te reizen naar Koh Pagnan voor de fullmoonparty.
Na dit feest ga ik voor een aantal dagen naar het eiland Ko tao waar je goedkoop schijnt te kunnen duiken. Na al dat strandhangen wordt het tijd voor wat actie en ga ik naar Bangkok waar ik een aantal dagen blijven wil.Dan via Kanchanaburi, Ayutthaya, Pak chong en Sukhothai door naar Chiang mai waar ik onder andere het festival Loi krathong vieren zal.
Na dit alles vertrek ik vanuit Chiang mai met de nachttrein weer naar Bangkok vanwaar ik 26 november weer naar Dusseldorf vlieg.

Me aan planningen houden is over het algemeen niet m'n sterkste punt dus jullie zullen het wel lezen hoe het gaat en waar ik terecht kom..

  • 06 Oktober 2010 - 10:58

    Linda En Marja:

    Hoi Jeannette,

    Via around the globe hebben wij elkaar ook leren kennen en kwamen er achter dat we beide ook weer contact hebben met jou. Wij zijn uiteraard ook voor de full moon party op Ko Phangan. We hebben al een hostel geboekt: Phrueksa Beach resort.
    www.phangan.info/prueska
    Telefoonnummer is: +6677 238 959.

    Gezellig als we je daar zien!

    Groetjes,
    Linda en Marja

  • 11 Oktober 2010 - 18:30

    Johannes:

    SPANNEND :D
    Je gaat een super te gekke tijd tegemoed!!
    xxx

  • 11 Oktober 2010 - 19:56

    Yvonne:

    Wow, dat klinkt goed, wat een te gekke ervaring. Zo vrij als een vogel.
    Eigenlijk zou ik mee moeten om jouw/onze planning uit te voeren...(ben ik wel goed in, ha, ha)

    Zie je morgen eerst nog even. Als je maar niet om komt in de brandoefening. O.o.

  • 12 Oktober 2010 - 10:03

    Jerney:

    Klinkt allemaal goed zeg!
    Ben erg benieuwd hoe het verloopt, hou het zeker even bij

    Groetjes

  • 12 Oktober 2010 - 18:17

    Gina:

    Ik vind je ontzettend stoer!!!


  • 17 Oktober 2010 - 12:05

    Marielle En Sander:

    Wat een avontuur en uitdaging! Super dat je het aandurft.
    We wensen je heel veel plezier, geniet ervan.
    We houden deze site in de gaten en zijn nu al benieuwd naar de verhalen en foto's.

    Liefs ons

  • 19 Oktober 2010 - 09:37

    Tante Minke:

    OP tijd na alle omleidngen?. Slaap maar lekker en veel in het vliegtuig. Kun je iets fitter van start. IK hoop dat je ervan geniet.
    Liefs, tante Minke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Thailand

Recente Reisverslagen:

31 December 2010

beetje verlaat het laatste reisverslag!

26 November 2010

Time flies..

16 November 2010

1 week, 4 bestemmingen

10 November 2010

Jojanneke in Bangkok

02 November 2010

terug in bangkok
Jeannette

Actief sinds 20 Sept. 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 14669

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2010 - 27 November 2010

Thailand

Landen bezocht: